دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1402 - 20:58

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی نفسگیر مهرام برابر کاله

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی نفسگیر مهرام برابر کاله
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال با برگزاری ۵ دیدار دنبال شد.
کد خبر : 882257

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم طبیعت به عنوان صدرنشین جدول به مصاف تیم قعرنشین یعنی فولاد هرمزگان رفت و با نتیجه ۸۶ بر ۵۶ به برتری رسید. جردن استیونز با ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۷ بهترین بازیکن این دیدار شد.

 

آورتا ساری مقابل ذوب آهن به میدان رفت و در نهایت این دیدار را با نتیجه ۹۰ بر ۸۴ واگذار کرد. دوایت بایکس با ۲۱ امتیاز، ۵ پاس گل، ۲ ریباند و کارایی ۱۸ بهترین بازیکن این دیدار شد.

 

در مهمترین بازی هفته تیم‌های کاله و مهرام به رقابت پرداختند که مهرام در یک بازی جذاب و نفسگیر موفق به پیروزی با نتیجه ۸۹ بر ۸۶ شد. محمد جمشیدی با ۳۶ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن مقابل کاله شد.

 

در دیگر دیدار این هفته تیم مس کرمان با نتیجه ۷۸ بر ۷۱ تیم نفت آبادان را شکست داد. در این دیدار محسن مرادخانی با ۲۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۵ موثرترین بازیکن شد.

 

در آخرین دیدار هفته هفتم، لیموندیس و مس رفسنجان به رقابت پرداختند و تیم مس رفسنجان با برتری ۹۹ بر ۸۵ به پیروزی رسید. در این دیدار علی مالکی با ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن شد.

 

نتایج کلی هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

آورتا ۸۴ - ذوب آهن ۹۰

مهرام ۸۹ - کاله ۸۶

طبیعت ۸۶ - فولاد هرمزگان ۵۶

مس کرمان ۷۸ - نفت آبادان ۷۱

لیموندیس ۸۵ - مس رفسنجان ۹۹

 

جایگاه تیم‌‌ها در جدول رده‌بندی در پایان دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و رعد پدافند هوایی که روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد، مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته